Posiadanie odpowiedniego Partnera CSS to ogromna zaleta każdego właściciela e-sklepu, który korzysta z kampanii Shopping lub Dynamic Remarketing. Niektóre są w stanie zaoszczędzić do 20% kosztów za kliknięcie bez żadnych opłat.

Okej, a co by było, gdyby ktoś chciał więcej partnerów CSS, czy to możliwe? Oczywiście, że jest. Oprócz partnera CSS Shopping w UE, e-sklep może również korzystać z konkurencyjnych partnerów CSS lub Google CSS.

Jedno konto Google Ads byłoby połączone z wieloma kontami Merchant, na przykład trzema, dzięki czemu mogą obejmować więcej pozycji jednym produktem. Gdyby jeden sprzedawca chciał zareklamować iPhone’a 11 Pro, wyszukiwanie wyglądałoby tak:

  • iPhone 11 Pro Max,
  • iPhone 11 Pro 256GB Silver,
  • iPhone 11 Pro 64GB Black.

Oznacza to, że w Zakupach nie będzie tego samego produktu (iPhone 11 Pro Max) od jednego sprzedawcy, ale trzy warianty od trzech partnerów CSS.

Jeśli Twój budżet reklamowy pozwala na skorzystanie z tej możliwości, wykorzystaj ją do zwiększenia swojej obecności na rynku online.

Jakie są zalety i wady posiadania wielu partnerów CSS?

To dobra okazja dla sprzedawców detalicznych, aby zwiększyć skuteczność swoich reklam. Możesz osiągnąć więcej kliknięć, więcej odwiedzających, ale będzie to bardziej kosztowne niż korzystanie z tylko jednej usługi CSS.

Zalety Wady
Możesz osiągnąć więcej pozycji Może być droższe
Większy ruch na Twojej witrynie Zarządzanie produktami jest trudniejsze
Więcej konwersji Wiecej kont Merchant
Możesz zachować Google CSS Korzystanie z innego partnera CSS może być kosztowne

Jeśli chcesz wypróbować dodatkowy arkusz CSS lub po prostu nie chcesz przełączać się z Google CSS, możesz skorzystać z naszego programu CSS za darmo, w którym nie będziesz płacić za program CSS, a jedynie za reklamy, które będziesz reklamować.

Jaka jest procedura zwracania się do innego partnera CSS?

Jeśli zdecydujesz się zachować Google CSS i chcesz korzystać z naszego CSS, po prostu wypełnij nasz formularz rejestracyjny. Jaka jest procedura?

  • Na naszej stronie kliknij przycisk „Chcę używać CSS”.

  • Wypełnij wszystkie wymagane informacje.

  • W polu Program wybierz „Chcę utworzyć nowe konto Google Merchant”.

new google merchant
  • Nasz dział wsparcia skontaktuje się z Tobą w sprawie dalszych kroków. Będziemy potrzebować podstawowe informację o twoim koncie (imię i nazwisko, kraj, adres e-mail).

  • Następnie utworzymy dla Ciebie nowe konto Merchant Center, które będzie znajdować się w naszym CSS MCA, do którego nadamy Ci pełne prawa.

  • Po utworzeniu konta jest potrzebne połączyć swój Merchant z kontem Google Ads. Następnie wystarczy wgrać feed produktowy i możesz zacząć promocję!

  • Gotowe, masz teraz dwóch partnerów CSS dla Twoich reklam.

Dlaczego tworzymy dla Ciebie konto Merchant Center?

Aby usługa CSS została zastosowana, Google musi „przełączyć” Twoje konto Merchant pod CSS Partner MCC. Możemy łatwo pominąć ten proces, tworząc Merchant bezpośrednio pod naszym MCC, dzięki czemu program CSS zostanie zastosowany natychmiast.

Czekamy na Twoją rejestracje!