Często zadawane pytania (FAQ)2020-11-26T11:57:20+01:00

Często zadawane pytania (FAQ)

O progmie Google CSS

Ile czasu zajmuje rozpoczęcie korzystania z usługi CSS w Zakupach w UE?2020-07-08T09:20:47+02:00

Wszystkie sprawy proceduralne możemy załatwić w ciągu jednego dnia. Wszystkie szczegóły znajdziesz pod tym linkiem.

Z naszego doświadczenia wiemy następnie trzeba czekać około 2-4 dni robocze na wykonanie pracy przez pracowników Google. Oni podłączą Twoje konto Google Merchant do naszego konta Google Merchant Multi Client Account.

Czy istnieją ograniczenia dotyczące tego, gdzie będą wyświetlane moje reklamy zakupowe?2020-04-03T13:42:12+02:00

Nie jest to standardem aby Partner CSS oferował wyświetlania reklam Google we wszystkich sieciach! Dzięki CSS Shopping w UE możesz w pełni wykorzystać reklamy zakupowe Google i wyświetlać reklamy w wyszukiwarce Google, Google Display, YouTube i Gmail.

Co się stanie, jeśli zdecyduję się na przejście do innego partnera CSS lub z powrotem do samego Google CSS?2020-04-03T13:43:43+02:00

Jesteśmy zobowiązani w dowolnym momencie wyrazić zgodę na przejście do innego Partnera CSS z jakiegokolwiek powodu, którego nie musisz nam podawać.

Jak wygłąda sam proces przełączenia, przejście na CSS Shopping w UE?2020-04-03T13:44:01+02:00

Zasadniczo jest to bardzo prosty proces. Przy każdym kroku, który musisz zrobić nasz zespół wsparcia będzie Ci towarzyszył. Wymienione poniżej wymagania są bardzo proste: 1) potrzebujemy adresu URL do pliku danych XML, 2) numeru konta Google Merchant, 3) numeru konta Google Ads (jeśli możesz dać nam dostęp), 4) prostego oświadczenia e-mail, że chcesz zostać klientem CSS Shopping w UE. Zasadniczo w ciągu 10 minut możemy wszystko zrealizować, a w ciągu 2-4 dni roboczych zostanie włączona usługa CSS.

Czy mogę skorzystać z usługi CSS, jeśli nie chcę lub nie mogę przyznać dostępu do mojego konta Google Ads?2020-04-03T13:44:13+02:00

Tak, oczywiście. Mamy również klientów, którzy nie mogą nam przyznać dostępu do podstawowego linku, ponieważ mają różne agencje na koncie Google Ads lub dostępy, które wymagają i potrzebują tego statusu. Istnieją też przypadki, w których klient wyraźnie tego nie chce, np. nie ma opcji umożliwiających dostęp do konta Google Ads. W takich przypadkach klient nie może u nas korzystać z bezpłatnej usługi CSS, ale przechodzi na Program płatny, w którym zawsze staramy się dowiedzieć się więcej o samym reklamodawcy i skonfigurować opłatę miesięczną, aby go nie obciążała i nadal osiągał korzyści z samego CSS.

Czy powinienem się martwić, jeśli dam dostęp do konta Google Ads?2020-04-03T13:45:13+02:00

Na pewno nie! Dzisiaj BlueWinston i Shopping w UE mają dostęp do ponad 5600 kont Google Ads na całym świecie, a ich łączne wydatki wynoszą ponad 18 milionów euro miesięcznie. Uważamy, że to tak duży argument, że możesz czuć się u nas w 100% bezpieczny. Nasze Warunki określają również, że nie wolno nam w żaden sposób zakłócać działania konta reklamowego, w żaden sposób zakłócać ustawień konta i w żaden sposób udostępniać wewnętrznych statystyk i wydatków osobom trzecim.

Muszę również płacić za opublikowane produkty w porównywaniu cen towarów?2020-04-03T13:45:50+02:00

Zdecydowana większość partnerów CSS to znane lokalne lub zagraniczne porównywarki cen produktów, którze mają cały model biznesowy oparty na systemie kredytowym, opartym na kliknięciach do twojego e-sklepu. Naturalnie pobierają opłatę za tę usługę. Natomiast, dzięki CSS Shopping w UE nic nie płacisz, żadnych dodatkowych i ukrytych opłat za wyświetlanie produktów w porównywarce cen.

Jaka jest Wasza oferta w ramach Zakupów CSS w UE?2021-06-01T13:21:26+02:00

Przede wszystkim oferujemy możliwość uzyskania do -20% rabatu na reklamy zakupowe Google! Oprócz tego, jako bonus do tej usługi, oferujemy możliwość opublikowania twoich produktów w naszej porównywarce cen produktów na www.shoppingin.eu. Obie te usługi oferujemy każdemu reklamodawcy / klientowi całkowicie bezpłatnie.

Na czym polega program Google CSS?2020-04-03T15:43:44+02:00

W 2017 roku Google został ukarany grzywną 2,4 miliarda EUR od Komisji Europejskiej za zachowanie monopolistyczne na rynku. Za zachowanie monopolistyczne dlatego, że reklamy produktowe, tzw. Reklamy zakupowe Google, są również uważane za porównanie cen sklepowych, ponieważ reklamy te zawierają nie tylko obraz produktu, nazwę produktu, ale także jego cenę oraz sklep internetowy, w którym można go kupić. Decyzją Komisji Europejskiej zostało Google zmuszone do zapewnienia porównywarką cen w ramach UE szansy i możliwości zaoferowania klientom niższych kosztów za kliknięcia reklam produktowych Google. Zatem wybrane porównywarki cen towarów w UE mogą, pod pewnymi warunkami, stać się tzw. Partner Google CSS (Usługa porównywania zakupów).

Oznacza to, że Partnerem CSS może być jedynie porównywarka cen w UE?2020-04-03T15:45:07+02:00

Tak, dokładnie. Tylko wybrane porównywarki cen produktów, które spełniają rozległe warunki Google, mogą zostać dostawcą przestrzeni reklamowej w Google Shopping Ads w sieci wyszukiwarki Google, oferując znaczną zniżkę do -20% normalnego kosztu kliknięcia.

W jakich krajach mogę reklamować się za pośrednictwem partnera CSS?2020-04-03T15:46:22+02:00

Partnerzy CSS mogą obecnie korzystać z reklam zakupowych dla Google w 21 krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Z tych usług można korzystać w: Belgii, Danii, Niemczech, Finlandii, Francji, Grecji, na Węgrzech, w Irlandii, we Włoszech, w Holandii, Norwegii, Austrii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Hiszpanii, Czechach, Szwecji, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii. 

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji o programie Google CSS?2020-07-08T09:21:52+02:00

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź portal partnerski Google CSS. Można tam również porównać różnych partnerów CSS.

Możesz również znaleźć więcej informacji na stronie wsparcia Google.

Jakie usługi oferuje mi Partner CSS?2020-04-03T15:49:43+02:00

Oprócz tego, że Partner CSS musi zaoferować przestrzeń do wyświetlania Twoich produktów w porównywarce cen, może również udostępnić Ci opcję otrzymania rabatu do -20% normalnego kosztu kliknięcia reklam produktowych Google. Na przykład, jeśli zapłacisz dzisiaj 1,00 € za kliknięcie, dzięki Partnerowi CSS możesz zaoszczędzić, a w niektórych przypadkach koszt wyniesie tylko około 0,80 € za kliknięcie. Masz możliwość a) zmniejszyć stałe koszty reklamy lub b) utrzymać regularne dzienne opłaty na reklamowanie produktów, aby zwiększyć ogólną wydajność do + 25%. Zwiększyć swój %CTR (współczynnik klikalności) i zwiększyć swoje szanse na uzyskanie większej liczby transakcji, konwersji z reklam zakupowych Google, przy tym samym koszcie.

Czy to oznacza, że wypłacam środki na Zakupy Google partnerowi CSS, a nie Google?2020-04-03T15:50:53+02:00

Nie! Nic nie zmienia sposobu działania konta Google Ads ani konta Google Merchant. Nadal będziesz automatycznie obciążany środkami na reklamę w Google z karty kredytowej / debetowej lub kwoty fakturowanej na koniec miesiąca, do której byłeś przyzwyczajony. Nawet natychmiast podczas każdej aukcji BID i rzeczywistych kliknięć reklam, wynikowa zniżka jest natychmiast stosowana, tj. na koniec dnia lub miesiąca płacisz mniej niż przed przejściem do partnera CSS.

Co się dla mnie zmieni, kiedy zostanę klientem CSS partnera?2020-04-03T15:52:05+02:00

Zasadniczo absolutnie nic w odniesieniu do ustawień Google Ads i kont Merchant. Jako reklamodawca zyskujesz tylko to, że zaczynasz korzystać z możliwości uzyskania rabatu z kosztu kliknięcia w wysokości do -20% zwykłych cen Google CSS!

Czy istnieje dzienny limit, który moge wydać na reklamy?2020-04-03T15:53:09+02:00

Takie ograniczenie nie powinno istnieć u żadnego partnera CSS. Jednak warto dokładnie zweryfikować, czy tak jest, ponieważ niektórzy partnerzy CSS wyraźnie ograniczają klientóm dzienne wydatki (wydane środki). Jeśli korzystasz naszej usługi partnerskiej CSS (Zakupy w UE), nie masz żadnych ograniczeń!

Przeczytaj oficjalny artykuł Google na temat partnerów CSS pod tym linkiem.

Sprawdź jak do przejść na nasze rozwiązanie

Zautomatyzuj tworzenie reklam produktów w Google Ads

BlueWinston.com to narzędzie do budowy i optymalizacji kampanii osobne w oparciu o feed produktowy w wyszukiwarce Google. Jest to alternatywa, ale też tzw. „must be” do klasycznych reklam Google Shopping. Kampanie produktowe utworzone z data feed e-sklepu stanowią ponad 40% udziału na rocznym % CTR i wyświetleń w wyszukiwarce Google, które doprowadziły do udanej transakcji. Unikalna technologia i innowacyjne podejście do tworzenia słów kluczowych i reklam dla każdego produktu, grupy produktów i kategorii w e-sklepie sprawiają, że narzędzie jest numerem jeden na światowym rynku. Dziś BlueWinston jest używany przez setki klientów w ponad 50 krajach na całym świecie (sprawdź opinie od użytkowników i specjalistów PPC). Dzięki BlueWinston.pl nie tylko zautomatyzujesz tworzenie reklam swoich produktów, ale także zautomatyzujesz ich optymalizację i zarządzanie za pomocą zestawu automatycznych reguł i skryptów licytacji stosowanych w niewiarygodnie krótkim czasie — co sześć godzin!

  • zwiększ sprzedaż do + 60%
  • zwiększ ROAS do + 1500%
  • zmniejsz CoS o -40%
  • stwórz reklamy dla wszystkich swoich produktów
  • zautomatyzuj tworzenie i zarządzanie
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O BLUEWINSTON.COM